Mutants
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Øver min evne :D

2 deltagere

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 12:08 am

Sophie gloede dumt på dem men fosatte alligevel efter dem hun kunne ikke lide det som det kunne udvikle sig til hun sukkede svagt da de slog sving " Kald mig bare Emma" sagde Emma smilede til Lani hun vendte blikket imod Sophie * det havde været bedre hvis Lani var din datter* tænkte hun så inde i sig selv at hun vidste at Emma ville høre det hun var vred og skuffet det var slet ikke som hun havde forstillet sig * sig ikke sådan noget* vrissede Emma tilbage
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 12:10 am

"Okay, Mrs Fro.. Jeg mener Emma" Sagde hun og rødmede lidt. Det var selvfølgelig meningen. Lani så en smule opgivende på Sophie og sukkede.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 12:19 am

Hun gik ind i meget pænt hotel smilede hun gik hen til damen bg skarnken " nøglen til værelse 210" sagde hun kiggede på damen med et sødt " har du hilst på min bror og hans plejer Miss summers" sagde hun damen bag skanken nikkede venligt og hun faldt for løgnen rimlig hun smilede " og hende der kommer der gnavpotten er min datter" sagde hun hvilet var sandt " hun går på kostskole men fået fri for at være sammen med mig" hun nikkede kort til sophie som gengældte nikket med meget svagt smil
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 12:21 am

Lani smilede til damen bag skranken og hankede op i "Hans". Smilede så til Sophie, men det var mere et smil der sagde "Please-leg-nu-med!"
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 12:30 am

Hun himmelede med øjene som svar hun havde bestemt ikke lyst til at lege med især ikke hvis det betød hun kunne ikke tænke tanken færdig imens damen bag skranken vendte sig for finde nøglen hun formede læber så de dannede ordet nej hun havde bestemt ikke lyst " mor er det i iorden hvis jeg tager elevatoren op nu så jeg bliver fri for følges med Onkel" sagde hun og lagde pres på onkel Emma nikkede bare " det gør du bare skat" sagde emma sophie skyndte sig over til elevartoren hun trykkede på knappen og kunne bare vente * hun er da godt nok gnotten var Lani* tænkte hun sendte ind i Lanis sind så hun kunne høre hvad det tænkte
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 12:31 am

Lani nikkede kort en gang og så efter Sophie. Sukkede tungt. Ventede en smule utålmodigt på at damen skulle give Emma nøglen, så de kunne komme op i lejligheden og hun kunne skifte form igen.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 12:39 am

Det tog ikke ret lang tid før hun fik nøglen vende nikkede imod lani som tegn til at de kunne gå hun smilede kort men Sophie var allerede på vej op med en elevartor hun " nu skal det blive dejlig komme op" sagde hun henvendt Lani
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 12:40 am

Lani nikkede og smilede. "Så kan Hans også hvile sig lidt" Sagde hun hvis nu damen lyttede til deres samtale. Begyndte at hive manden hen til elevatoren.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 12:58 am

Emma fulgte efter og hun trykkede på knappen han var meget rolig og det kom bag på emma at hendes astadighed virkede på ham og så længe
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 12:59 am

"Hvordan kan det være at Sophie er sur på mig?" Spurgte hun lavt Emma med sin normale stemme. Rankede manden lidt op, hvis nu nogen kiggede.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:05 am

Emma betragtede Lani " jeg tror ikke det er dig hun sur på" sagde hun trøstende hun kiggede lidt på manden "jeg tror det er mig hun sur på" sagde hun hjap med at få manden ind elevartoren
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:06 am

Lani baksede lidt med at få manden ind. "Hvorfor skulle hun dog være sur på dig?" Spurgte Lani ret så forvirret.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:21 am

" fordi jeg har skuffet hende" sagde hun lød en smule trist hun rømmede sig smule imens kiggede op på elevartor loftet " men tro mig det værste var giv hende væk selvom det var til hendes far" hun kæmpede med sine følelser men til sidst fik hun lagt en maske ned over sig selv igen
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:22 am

"Hvordan har du skuffet hende?" Spurgte Lani nysgerrigt og ønskede med det samme at hun havde holdt sin mund. Nogen gange kunne hun bare ikke styre sig og stille alle mulige forkerte spørgsmål.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:25 am

Vendte blikket imod Lani hendes afslørede ikke ret meget og hendes mund var kun en streg " det er det du sprøge Sophie om" sagdehun trist og smuttede hurtigt ud elevartor heldigvis var værelset ikke så langt der fra og som sagt stod sophie ude foan døren
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:26 am

Lani sukkede og skyndte sig så hurtigt hun kunne med manden på slæb efter hende.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:33 am

Emma smuttede ind af døren hurtigt og sophie nåede ikke at sige noget hun vendte blikket imod Lani og gik over og løftede i den side hvor hun ikke havde men fordi Emma var gået begyndte manden live mere op og kæmpede mere imod " hvad laver i vanskabninger?" spurgte han prøvede vride sig fri og han blev en smule forskrækket da han så op Lani " jamen onkel du skal med ind" sagde hun i det et par gik forbi hun spillede langsomt med og tårende begyndte at trille ned af hendes kinder og hun lod som græd fordi dement og over at han havde kaldt hende vaskabning
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:37 am

"Hans, ind med dig vi kan ikke have dig her ude på gangen" Sagde hun med plejerens stemme. Den lød temmelig hård og irrettesættende. Skubbede ham indenfor og lukkede hurtigt døren.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:44 am

" hvad skete der lige der" mumlede stille for sig selv da det gik op for hende hvad det var Emma havde gjort " hun har astadiget ham"mumlede det var tydeligt se at hun havde renget med virkede på vånge personner hun åbende hurtigt døren smuttede ind lukkede den efter sig " Mor" sagde Sophie tøvende det virkede forkert i hendes mund men sagde alligevel " hvad er der i vejen?" spurgte hun Emmamen svarede ikke manden råbte stadig meget højt sophie begyndte astadig ham og han faldte til ro " jeg er ked af det vis jeg gjort dig ked af det emma" sagde hun meget oprgtigt
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:46 am

Lani så forvirret på dem begge og skiftede form tilbage til sig selv. Satte Hans på en stol og satte sig overfor ham, tre-fire meter væk. Stirrede på ham, men lyttede opmærksomt til hvad Emma og Sophie sagde.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:49 am

Emma bredte armene en smule og smilede forsigtigt til sophie " det gør ikke noget" sophie lod sig falde i emmas arme hun havde mistet en mor men havde fået en ny i emma og det vidste hun sophie vendte sg imod Lani " hva så nu ??"spurgte hun og pegede på manden
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:50 am

"Kender hotellet jeres rigtige navne?" Spurgte Lani og så stadig kun på manden. Hun behøvedes ikke at sige vores. Det ville hun selv aldrig rigtig behøve.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:54 am

Emma så på hende og smilede svagt " her går jeg under navnet Josephine Frost" sagde hun lettere stille og lagde hovdet på skrå " men hvor vil du hen med det?" spurgte Emma de havde ikke fået sophies navn så det skulle hun ellere sophie ikke bekymere
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Lani Søn Jan 31, 2010 1:56 am

"Hotellet har sikkerhedskameraer overalt" Mumlede hun bare og blev ved med at stirre på manden. "Hvis vi efterlader manden her, vil de stadig kunne finde ud af hvem i er pga. af overvågningskameraerne" Fortalte hun og sukkede.
Lani
Lani

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 14/06/95
Antal indlæg : 151
Oprettelses dato : 24/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sophie Søn Jan 31, 2010 1:59 am

" ikke hvis vi nu stjæler båndene" sagde sophie overaskende hurtigt " du kunne forvandle dig til vagt og går ned hvor de har overvågningsstymet slukke for dem i den tid vi bruger på komme ud ellere slette det hele ved uheld?" forslog
Sophie
Sophie

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 06/12/90
Antal indlæg : 228
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

Øver min evne :D - Page 9 Empty Sv: Øver min evne :D

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 10 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum