Mutants
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny på stedet

3 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ny på stedet Empty Ny på stedet

Indlæg  Marcus Søn Nov 15, 2009 9:28 pm

Marcus sad i hjørnet af sofaen alene og zappede i gemmen kanalerne på tv.
Han kede sig virkelig meget intet at se, men alt i alt var der en god musik kanal,
Han lavede en lille ild kugle foran sig og han styrede den med sin finger og fik den til at flyve op og ned,
pludselig fløj den ned i gulvet og han rejste sig hurtigt op og trampede på det med hans sko og håbede hjalp
efter nogle minutter var det væk med en sort mærke på han tog en lille tæppe og flyttede den hen over
"Ups"røg det ud af hans mund uden han virkelig ville sige det, men begyndte igen at se tv.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Søn Nov 15, 2009 9:31 pm

Cimberlie kom gående ind i stuen, hun havde nogle cowboy hot pants på som var lidt flosset nede ved åbningerne, og en hvid t-shirt på hvor der stod 'I Love You' med lyserød skrift, hendes hår sad løst og krøllede let. Hun havde nogle klipklapper på og en pose med bær i hånden hun fik øje på drengen der sad i sofaen og sagde "hello!" og smilede venligt
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Alex Søn Nov 15, 2009 9:36 pm

Alex havde en poset mørk blå kjole på, og hendes brune hår var lidt i uorden. Hun smilede skævt, og trak lidt ned i kjolen, da hun tittede ind mod de andre personer inden i Tv-stuen. Hun vinkede kejtet, og smilede endnu mere skævt. "Hej," sagde hun lidt forsigtigt og så lidt på pigen, som stod tæt på hende, og drengen som sad og så fjernsyn.
Alex
Alex

Kvinde Alder : 30
Fødselsdag : 29/12/93
Antal indlæg : 195
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Søn Nov 15, 2009 9:46 pm

"Hey"sagde han til dem og smillede venligt og kiggede på pigen (Cimberlie)
"Hvor langt tid har i været her?"spurgte han til dem lidt nervøst det var jo hans første dag
Han kræfter havde aldrig forvoldt noget skade han havde bare ikke brugt dem eller sagt det til nogen.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Søn Nov 15, 2009 9:50 pm

"eeemh, næsten hele mit liv, min mor efterlod mig her nogle måneder efter jeg var født og så opdragede skolen mig her, så.. men er du ny?" spurgte hun med et smil og gik over til en stol ved siden af hvor han sad og smilede venligt
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Søn Nov 15, 2009 10:23 pm

"Jep! det er jeg"smilede han for sig selv
Han tænkte på hvordan dagen imorgen ville være.
"Hvad gang i?"spurgte han forsigtigt.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Søn Nov 15, 2009 10:33 pm

"ikke rigtig noget, hvad tænker du på?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå, hun lænede sig tilbage i stolen og tog fødderne op på kanten af stolen mens hun bevarede sit blik på ham
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Søn Nov 15, 2009 10:38 pm

Han smilede til hende og rejste sig igen og tog fingeren op og pegede mod loftet
Han lavede en lille ild kugle der fløj rundt om pigen han talte med han slukkede den hurtigt bag efter
"se sådan en slags kraft dog har du nok ikke det samme"sagde han venligt tilbage til hende.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Søn Nov 15, 2009 10:40 pm

Hun fulgte flammen med blikket, hendes øjne fik en grønlig farve, som et lysskær og så blev de ravfarvet igen. hun havde ikke prøvet at kontrollere ild før, så hun var forsigtig hun tog sin håndflade ud foran sig og lavede en lille kugle af ild der trillede rundt på hånden,
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Søn Nov 15, 2009 10:50 pm

"jeg tog åbenbart fejl"grinede han og stoppede med det lidt efter,
"Fedt du har samme evne som mig!"sagde han til hende "har du ikke også svært med at styrer det?"spurgte han hurtigt efter, han så igen mod tvet, og zappede væk fra musik kanalen og så ind i det men vendte til sidst hovedet mod pigen"og forresten Marcus"
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Søn Nov 15, 2009 10:54 pm

"emh altså har ikke samme evne som dig, kan bare kopiere folks evner, det er min evne!" sagde hun med et smil og tilføjede "jeg har ikke prøvet denne evne før nu!" sagde hun og grinede let. Hun smilede og sagde "hedder Cimberlie!"
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Man Nov 16, 2009 11:06 am

"Nårh fed evne"sagde han til hende med et smil på læben,
"Hvordan er det egentligt at bo her?"spurgte han nysgerrig da hun havde været her i så lang tid.
"Hvad for driver i tiden med her?"spurgte han igen igen, han ville vide alt og atter alt.
Han tog sin hånd i gemmen håret og så på hende og ventede et svar.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Man Nov 16, 2009 2:46 pm

"hehe tak!" sagde hun og smilede hun tænkte sig om og forklarede "ja men altså det meste af tiden bruger vi på at træne vores evner, lære om vores evner, forbedre vores kontrol over dem, og så har vi også almindelige timer nogle dage, som engelsk, historie, matematik, og sådan nogle ting, det er lidt som high school det her, bare for os mutanter!"
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Man Nov 16, 2009 2:57 pm

"Træne?.."sagde han og virkede lidt forvirret, men da hun sagde Bare for os Mutanter blev han lidt mere rolig.
Han prøvede noget nyt med sine kræfter, han fik sin hånd til at brænde rigtigt brænde men han mærkede ingenting han fik det til at forsvinde igen hurtigt. Han begyndte at spekulere hvad han skulle bruge sine kræfter der var så mange sider."Men her er ingen mennesker eller nogle andre?"spurgte han hurtigt efter det med hånden.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Tirs Nov 17, 2009 1:22 am

"nej her på skolen er det kun os mutanter, ude i byen er der selvfølgelig andre mennesker, men det er ikke rigtig nogle vi sådan snakker med, alle holder sådan afstand til skolen, sådan har det altid været!" forklarede hun med et lille smil
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 9:33 am

"Dejligt at vide.. Mennesker forstår bare ikke noget"sagde han og kiggede ned på gulvet,
han så op nogle sekunder senere og så på Cimberlie "Må jeg kalde dig Cimber?"spurgte han venligt, han tænkte på det med byen kunne det udvikle sig til noget nyt.. Måske noget godt nyt for ham.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 9:36 am

"ja, det har du ret i, men altså i princippet er de bare bange for os fordi vi er specielle, jeg synes ofte det er ret irriterende, men altså ofte der ignorere jeg det bare, det værste jeg er kommet ud for er at folk har kastet sten efter mig, eller det var en gruppe unge, det var ubehageligt, men har lovet ikke at bruge mine evner mod nogle mennesker her i byen, det er nok også bedst tror jeg!" sagde hun og trak let på skulderen. Hun nikkede og sagde "det gør du bare!" hun smilede venligt tilbage til ham
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 9:40 am

"Sten virkelig?"spurgte han og så på hende efter sår, hvis det nu bare sket for nyligt og men måske havde hun mødt en der kunne helbrede sig selv, "Hvad fordriver i tiden med her?"spurgte han igen han havde så mange spørgsmål alt her var nyt, han så på tv'et, "okay jeg håber ikke tv'et er det bedste at under holde sig selv med her!"sagde han til hende med et smil på læben.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 9:44 am

Hun nikkede og sagde "ja, sten, men altså de ramte mig dårligt nok, jeg var vidst 14 på det tidspunkt, jeg løb væk fra dem, kunne allerede fornemme da jeg kom tæt på dem at de ville et eller andet grusomt!" hun gøs lidt. Hun tænkte sig om og sagde "jamen altså vi går i skole og så efter kan vi gøre hvad vi har lyst til, i weekenderne kan vi få lov til at holde fest, hvis vi selv sørger for at rydde op dagen efter, ellers kan man jo også tage i byen, bare sørge for man ikke løber ind i nogle mennesker der ved vi går her på skolen!" hun smilede let og spiste et jordbær
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 9:52 am

"Uhh ja fest og jordbær"sagde han og smilede lidt mere på grund af lyden af fest,
han havde lyst til at fyre den lidt af, han havde været ikke så glad på det sidste
måske ville en fest hjælpe, eller det troede han.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 9:57 am

Hun grinede og sagde "tja vi har nu ikke holdt fest i et stykke tid efterhånden, men altså jeg kunne da godt se om jeg ikke kunne stable noget på benene, så kunne jeg invitere nogle af de nye så de kunne få nogle venner, det skal nok blive sjovt!"
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 10:01 am

"Sejt"sagde han til det, "Der kommer efterhånden flere på skolen ikk?"spurgte han venligt.
Han så på tv'et igen og tog fjernbetjeningen og skruede hen på en kanal med nyheder,
lyden af mennesker der går i politik mod mutanter virkede meget afslappende lige nu.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 10:02 am

Hun trak let på skulderne og lod blikket falde mod tv'et og sagde "ved det ikke, men håber lidt, det er altid rart når der kommer nye, flere man kan blive venner med, med mindre de ikke vil acceptere den måde vi lever på her på skolen!"
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 10:05 am

"jeg ved ikke om jeg går overhovedet for jeg, (holder en hurtigt pause) ved ikke hvordan man lever her, men du siger så meget godt om det"mumlede han til hende og mistede smilet lidt han savnede Spanien han savnede varmen den dejlige varme.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 10:08 am

Hun brummede lidt og sagde "tja du skal bare vende dig til stedet her, du er jo først lige startet ikke? du skal nok finde en grund at være her for, når du først kommer igang med at træne dine evner og finde ud af nye ting du kan opnå, så vil du elske stedet, selvom jeg har været her hele mit liv, så der stadig meget for mig at lære endnu!" hun holdte en stilfærdig pause og tilføjede "jeg er jo også kun 16år !"
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum