Mutants
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En ensom fredag

2 deltagere

Go down

En ensom fredag Empty En ensom fredag

Indlæg  Shalyn Ons Nov 18, 2009 9:42 pm

Tiden: Godt klokken 22..
Stedet: Tvstuen..
Vejret: Udenfor blæser det utrolig meget... Regnen pisker mod ruderne, og så videre.
Omgivelserne: En tom tvstue..
Datoen: D. 21 november, en fredag.
Årstiden: Vinter..
Påklædning: Sweatshirten og håret ses på avaet. Dertil er der et par lyse jeans, og hætten er trukket op, og håret er som på avaet xD

Shalyn sad i en lånestol, og så lige frem for sig med et let blik. Hun bar sit klasiske tøj: Et stor blå sweatshirt, som sad godt på hende, et par jeans og et par store sko. Hun smilede let. Hun elskede dette tøj, selvom hun vel egentlig var anderledes end de andre piger, når hun havde dette på. Hun bed sig let i læben. Hun var ny her på skolen, så hun kendte ikke til så mange af tingene, eller for den sags skyld, så kendte hun ingen! Hun hadede at være ny på en skole, men indtil videre, så havde hun holdt sig for sig selv med få blikke mod nogle af de andre for at se lidt af deres sind, selvom hun egentlig hadede at gøre dette, hvis ikke hun var sur.
Regnen trommede nu mod ruderne værre end nogensinde. Shalyn så let forskrækket på disse ruder, men lagde så lidt efter lidt hovedet let på skrå. Måske var der nogen, som legede med evnerne? Hun ville selv gøre det, hvis hun kunne, men det var en smule svært, når det hun skulle bruge, var andre mennesker.
*Hvis jeg dog bare kunne få en illusion over mig selv, så jeg ikke behøvede at høre på den højlydte regn mod ruderne* tænkte Shalyn med himmelvendte øjne, og lidt efter lidt et suk også.
Shalyn
Shalyn

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 25/09/95
Antal indlæg : 5
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Alex Ons Nov 18, 2009 9:48 pm

"Wauw! Nu er det tid til Sort Nat!" hylede Alex, om kom ind af døren med en bøtte popkorn. Hun stivnede lidt, da hun så på den anden pige. Så smilede hun skævt, og rodede forlegent i sit rødbrune hår. Den stilling stod hun for det meste i. "Sorry, jeg viste at du var her, så sent?? Jeg skulle faktisk se noget, men hvis du ser noget, er det totalt okay!" sagde hun, og slog ud med armene. Hun var lige ved at tabe popkornene, men de blev holdt over jorden af et lille vindstød. "Tak igen.." mumlede hun stille. Hun plejede at takke sin evne ^^
Alex
Alex

Kvinde Alder : 30
Fødselsdag : 29/12/93
Antal indlæg : 195
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Shalyn Ons Nov 18, 2009 9:59 pm

Shalyn betragtede pigen, som var kommet larmende ind. Hun smilte let til den nyankommende piger, og lavede en armbevægelse mod fjernsynet, hvor der kun var sat et tilfældigt musikkanal-halløj på.
"Du ser bare tv... Jeg ville egentlig heller ikke se det der musik, men jeg havde intet andet at lave" Sagde Shalyn med en stille stemme, og trak let på skuldrene. Selvom hendes stemme havde været utydelig, var hendes stemme stadig utrolig tydelig. Hun sørgede omhyggeligt for, ikke at se pigen i øjnene. Hvorfor skulle hun også hoppe ind i hendes sind? Shalyn kunne ikke styre sin evne så godt endnu, så hun så aldrig rigtigt folk i øjnene.
"Jeg er forresten Shalyn, Shalyn Cheriton" Præsenterede Shalyn sig venligt med et let smil, og hovedet let på skrå. Pigens evne var nok vind, da popcornene ikke røg ned på gulvet, og flød ud til alle sider. Hun smilte let.
"Er din evne vind?" Spurgte Shalyn pludseligt. Hendes stemme bar et tydeligt præg af interesse. Bare hun selv havde haft et element, i stedet for illusion. Hun vidste dog ikke, hvor nyttigt illusion egentlig kunne være.
Shalyn
Shalyn

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 25/09/95
Antal indlæg : 5
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Alex Ons Nov 18, 2009 10:07 pm

X smilede skævt, og rakte en hånd frem, dem som ikke holdte bøtten med popkorn. "Navnet er Alex, og jeg er hersker over vindens element." hun lød overlegen, en tone som ret tit prægede hendes stemme, selvom det var sjældent at hun var ret meget overlegen. Hun smilede skævt, og lagde hovedet på skrå, stadig med hånden elegant fremstrakt. Ret mange af musklerne var spændt, og tegnede sig tydeligt på hendes hud. Hendes ben var trods alt bare, i den kjole.
Alex
Alex

Kvinde Alder : 30
Fødselsdag : 29/12/93
Antal indlæg : 195
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Shalyn Ons Nov 18, 2009 10:26 pm

Shalyn trykkede Alex's hånd med et smil. Hun syntes alle andre end netop hendes eget element var seje... Hvorfor skulle hun også have en evne, som kun kunne bruges mod andre? Hun bed sig let ig diskret i læben. Hun vidste ikke helt hvordan evnen skulle bruges endnu, men alligevel kunne hun en masse... Et let smil spillede om hendes smalle læber.
"Hyggeligt at møde dig, Alex" Sagde Shalyn med et smil. Hun undlod at sige sin egen evne, for hvis nogen ville vide, hvad hendes evne var, så kunne de altså bare spørge. Hun smilte nu en smule større end før. Alex virkede sød... De ville nok garanterert blive gode venner, eller det håbede Shalyn da.
Shalyn
Shalyn

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 25/09/95
Antal indlæg : 5
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Alex Ons Nov 18, 2009 10:31 pm

"Nice to meat you, Shay." Hun smilede skævt, og vævede fingrende fra hånden, ind i hendes rødbrune hår. "Nå, skal vi se film?" spurgte hun, og smed sig på gulvet, ved siden af stolen. Hun satte popkornene på armlænet. Hun snuppede hurtigt fjernbetjeningen, og skiftede.
Alex
Alex

Kvinde Alder : 30
Fødselsdag : 29/12/93
Antal indlæg : 195
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Shalyn Ons Nov 18, 2009 10:44 pm

Shalyn smilede større end før til Alex, og lod sig selv dumpe ned på gurlvet, så hun lænede sig op af den dejligt bløde lænestil. Hun så mod tv'et, og så hvordan Alex skiftede.
"Med glæde... Hvilken film skal vi se?" Spurgte Shalyn opstemt med et smil over sine læber, som forblev der. På tods af hendes normalt så generte personlighed, virkede hun meget livlig nu. Hun pillede let ved sit hår.
"Har du gået her på skolen længe?" Spurgte Shalyn smilende til Alex. Det var tydeligt, at hun selv var helt ny. Hun havde kun lige fundt herhen til tvstuen, hvilket egentlig mest havde været et gæt værk. Hun var ikke god til, at finde rundt på nye steder.
Shalyn
Shalyn

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 25/09/95
Antal indlæg : 5
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Alex Fre Nov 20, 2009 3:43 pm

"Jeg har været her, fem dage nu." svarede hun, før hun proppede en håndfuld popkorn i munden. En hurtig serie billeder trøg over skærmen. Nogle forvredne ansigter, noget som dryppede, tordenvejr, skrig, dyr som gemte sig i buskaset, fuldmåne, og så frøs billedet. Sort nat stod der skrevet skråt over skærmen. "Der er en slags serie. Sådan du ved, lidt ligesom Forbrydelsen?"
Alex
Alex

Kvinde Alder : 30
Fødselsdag : 29/12/93
Antal indlæg : 195
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Shalyn Fre Nov 20, 2009 6:56 pm

Shalyn så med en interesseret mine på tv skærmen. Godtnok var billederne måske lidt barske, men det virkede alt sammen så spændende... Hun elskede til tider serier, som denne her.
!Ihh hvor fedt! Jeg elsker den serie...!" Sagde Shalyn med et smil. Hun hentydede til begge serier. De var altid så spændende!
Shalyn
Shalyn

Kvinde Alder : 28
Fødselsdag : 25/09/95
Antal indlæg : 5
Oprettelses dato : 16/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Alex Lør Nov 21, 2009 8:20 pm

Alex lænede sig op af lænestolen, imens billederne stod over skærmen, og de engelske ord stod ud af højtalerne. Lyset fra skærmen slog ud i den mørke stue, og gav den et ret uhyggeligt skær. Hun gabte, og hvilede øjnene lidt, fra det blod dryppende billede.
Alex
Alex

Kvinde Alder : 30
Fødselsdag : 29/12/93
Antal indlæg : 195
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

En ensom fredag Empty Sv: En ensom fredag

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum