Mutants
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ny på stedet

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 10:14 am

Han så stille på hende"Træne min evne?"sagde han stille, han så på tv'et og skruede videre "utroligt 500 kanaler og intet at se"sagde han surt, han kunne næsten ikke engang tale engelsk,
"Har du nogen sinde været i Spanien?"
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 10:16 am

"ja jeg er sikker på du kan opnå meget mere med din evne når du først har fået den udviklet!" sagde hun med et venligt smil. hun så tilbage på tv'et og sagde "vi har en masse dvd'er nede i skufferne under tv'et.!" hun pegede på skuffen og sendte ham et venligt smil igen
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 10:19 am

"Men intet værd at se"sukkede han og kiggede på tv'et "Hvad tror du jeg kan når jeg har udviklet mig? eller min evne"spurgte han venligt og håbede på noget fedt, ild elementet var ikke stærk nok til at kæmpe med.. især ikke mod andre elementer, men mod Cimberlie kunne han lige så godt skyde ild kugler på sig selv han ville ikke vinde.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 10:21 am

"hmmh lad mig see.. altså du kunne tage med mig i en evne simulation på et tidspunkt og vise mig hvad du kan, vi kunne evt. tage en kamp, men altså det er også hvad vi lærer her, hvordan vi kan bekæmpe andre mutanter selvom de måske har evner der er stærkere eller bedre end en selv, man skal bare vide hvordan man skal kombinere sine evner til at kunne få en sejer!" forklarede hun med et smil
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Ons Nov 18, 2009 10:23 am

"Nårh jah men noget med det fede med at havde ild som evne er at man kan flyve man kan forvandle sig til ren ild og så er man jo CO2"forklarede han hurtigt, han smilte til Cimberlie hun virkede meget sød, og venlig hun ville være en god ven.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Ons Nov 18, 2009 10:29 am

Hun smilede begejstret "kan du virkelig det?" spurgte hun med en nysgerrig stemme, der var mange ting hun kunne lære endnu, hun havde allerede styr på en del, men hun var en der kunne blive meget stærk så snart hun havde lært at bruge sin evne fuldt ud
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Man Nov 23, 2009 12:09 pm

"Jep det er ret svært at holde det men meget nemt at kunne styrer det, men det værste ved det er at kunne forvandle sig hurtigt, det kan tage op til tre timer, virkelig hårdt og det gør ondt"mumlede han og så op på Cimberlie, "Hvad med dig Cimber hvad kan du så af alt muligt?"spurgte han venligt med et smil på læben.
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Man Nov 23, 2009 12:12 pm

"uha, jammen altså jeg kan styre is. og vand, jeg kan lave kraft fælter og sådan lidt forskelligt, emh jeg har endnu ikke lært hvordan jeg skal kopiere ikke synlige evner, så som dem der er synsk og sådan selvom lærerne siger at bliver evnen brugt mod mig kan jeg have en chance for at opfange den, så som hvis nogle læser mine tanker så ville det være det samme som at se dem, jeg har ikke den samme styrke som min mor, hun kan det samme som mig, kopiere evner, men hun har altid kunne gøre det uanset hvad, jeg gad godt at kunne ligesom hende!" forklarede hun.
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Marcus Man Nov 23, 2009 2:27 pm

*bruge den imod dig?*Tænkte Marcus igen og igen, det var virkelig underligt sagt selv af lærerne, selvom der måtte være en grund, en ond grund? men hvem ville være imod hende"Cimber hvem er da imod dig?"spurgte han venligt
"Du virker da meget kraftfuld!"
Marcus
Marcus

Mand Alder : 34
Fødselsdag : 09/04/90
Antal indlæg : 21
Oprettelses dato : 15/11/09

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Camile Man Nov 23, 2009 2:57 pm

"nej altså det er ikke sådan folk SKAL bruge dem imod mig, men altså jeg kan for det meste bekæmpe alt, men altså hvis jeg gerne ville lærer at læse andres tanker som nogle også kan, så kan jeg nok ikke få evnen med mindre de bruger evnen mod mig. jeg har det handicap at jeg kun kan kopiere de evner jeg ser, så da jeg så dig bruge din kunne jeg kopiere den, men havde din været psykisk, som at være synsk eller tankelæser kunne jeg nok ikke kopiere den for jeg kan ikke se den!" forklarede hun.
Camile
Camile
Admin

Kvinde Alder : 33
Fødselsdag : 17/09/90
Antal indlæg : 226
Oprettelses dato : 14/11/09

https://mutants.catsboard.com

Tilbage til toppen Go down

Ny på stedet - Page 2 Empty Sv: Ny på stedet

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum